2013. január 14., hétfő

Mooving

Szóval, elköltöztem előző blogomról.
Finoman szólva tele lett a bakancsom a szolgáltató kicsit fura hozzáállásaitól.
Azt nem mondom, hogy itt termékenyebb leszek de ki tudja.

Persze rengeteg gondolatom van de mivel több témában csaponganak szüntelen, elég nehéz őket különválogatnom egymástól. Hmm...

Sosem az egyszerűségemről voltam híres. Ezt talán az példázza a legjobban, hogy gimiben matek órán szüntelen kiszúrtam magammal a mindent túlbonyolítok agyacskámmal. Annak ellenére, hogy reálos voltam és imádtam a matekot. Van egy teljesen egyszerű egy ismeretlenes képlet mondjuk, amit tényleg egy perc alatt meg lehet oldani de a képlet felett én ülök és azt feltételezem rögtön, hogy biztos tettek valami furfangosságot a feladatba, így húsz perc múlva, hajamat tépve, magamat a sűrű dzsindzsásba bevíve nem értem miért nem jön ki az eredmény. Miután jó-eséllyel  hússzor körbejárok egy problémát esetleg a legkézenfekvőbb megoldást is megtalálom... De jó nekem. Miért gondolom, hogy minden agyon van bonyolítva? Jó kérdés.
Egyszer erre is csak megtalálom a választ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése