2013. február 14., csütörtök

Fraktál...

Bizony. Egy új hobbi ütötte fel nálam a fejét. Bár kicsit úgy érzem ez kicsit több mint hobbi.
Már kicsi korom óta vonzódtam a művészetek mindenféle iránya iránt. Festészet, szobrászat, fotózás, zene, tánc stb. Ezek közül egyedül a szobrászatot és a fotózást nem próbáltam ki. Nem tartom magam nagy műértőnek vagy alkotónak de nem is szükséges annak lenni, hogy élvezzük a művészetek ki nem apadó tárházát. Az idő előrehaladtával rájöttem arra is, hogy a digitális grafikusság nekem való mulatság. Az interneten kolbászolva találtam programokat, instrukciókat így nekifogtam, elősző csak szárnypróbálgatás címen. Most úgy érzem szeretnék ebben egyre jobb lenni, mert alkothatok valami szépet és közben rettentően élvezem. Kicsit olyan számomra, mint a drog van, hogy órák múltával se vagyok képtelen abba hagyni, mert még eszembe jut itt egy kis változtatás, aztán amott egy kis változtatás. De sebaj az ilyen fajta fanatizmus, ha annak lehet nevezni, szerintem még mindig jobb, mint bármi más ami csak leépítene.

Egy kis ízelítő, hogy mit is lehet csinálni egy fraktál generáló programmal:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése